Vitalius Wacketi Terrarium

  • Terrarium und Spinne

  • danke, werd das mal weiterleiten
    is das terrarium von an freund...mir tät a vogelspinne ned ins haus kommen!und scho garkeine die so groß wird=)


    mfg peda

    Do kann ma mochn wos ma wü, do bin i her, do ghör i hi
    Do schmüzt des Eis von meina Sö, wia von an Gletscher im April
    A wenn mas scho vagessn ham...I bin dei Apfel du mei Stamm
    So wia dei Wasser talwärts rinnt, unwiderstehlich und so hö
    Fast wia die Tränan von an Kind, wird a mei Bluat auf amoi schnö
    Sog I am Mensch da Wöd voi Stoiz, und wenn ihr wollts a gonz allan
    I am from Austria!

  • also als ich mir welches ausm wald geholt habe...war es schwer das moos grün zu halten...
    es war immer nur grün als ich es besprüht habe, kurz danach ist es gleich wieder braun geworden und hat sich zusammen gezogen xD voll komisch...
    man brauch anscheinend eine sehr hohe luftfeuchtigkeit und keine direkte sonneneinstrahlung.


    mfg de W